Audyt fanpage Facebook

Mówiąc najprościej, audyt marketingowy na Facebooku to dokładna ocena Twoich obecnych działań marketingowych (strona biznesowa i konto reklamowe). Podejmujemy się pełnej weryfikacji, aby stworzyć strategię, która poprawi ogólne wyniki twojego marketingu na Facebooku.


Audyt konta Facebook

Jak wykorzystać Facebook do promowania firmy


Jak wykorzystać Facebook do promowania firmy?

Według badań ludzie spędzają średnio 35 minut dziennie na Facebooku, a od 2018 r. Facebook twierdzi, że pochwalili się ponad 2 miliardami miesięcznie aktywnych użytkowników. Co to dokładnie oznacza dla marketerów? Facebook stanowi ogromny potencjalny rynek dla działań w mediach społecznościowych i jest doskonałym miejscem do reklamowania się.



Kampanie reklamowe Facebook Ads

Aby osiągnąć maksymalną skuteczność dzięki kampaniom reklam na Facebooku, nie wystarczy śledzić liczby polubień. Dokładnie analizując wyniki kampanii, możesz lepiej zrozumieć, co działa, a co nie. Inteligentny audyt reklam na Facebooku pomoże Ci odkryć potencjalne problemy i ulepszyć strategię reklamową.

Najlepszą opcją jest codzienna lub cotygodniowa kontrola reklam. Codzienne monitorowanie kampanii reklamowych na Facebooku pozwala szybko zrozumieć, co działa i odpowiednio dostosować strategię. Z drugiej strony codzienne monitorowanie może być przydatne na pierwszych etapach kampanii. Gdy wszystko jest dobrze ustawione, wystarczy kilka razy w tygodniu kontrolować sytuację, aby mieć pewność, że zastosowane rozwiązania nadal skutecznie działają.


Kampanie reklamowe Facebook Ads


Działania prowadzone na Facebooku?

Przede wszystkim musisz odpowiedzieć sobie na jedno podstawowe pytanie – dlaczego jesteś w mediach społecznościowych? Co chcesz sprawdzić – całą swoją komunikację, tylko określone kanały, strategię marketingową itp.?
Różne odpowiedzi oznaczają audyt dla różnych rzeczy.

Niemal każdy prowadzi działania oparte na zasięgu. Głównym celem poprawy zasięgu jest zachęcenie jak największej liczby osób do zainteresowania się Twoją ofertą. Wskaźniki zasięgu informują Cię o liczbie użytkowników, z którymi nawiązałeś kontakt, oraz o tym, ile razy je widzieli (ten wskaźnik nazywa się wyświetleniami). Masz trzy rodzaje zasięgu na Facebooku – organiczne, wirusowe i płatne. Zasięg organiczny to zasięg nadany twojemu postowi przez algorytm Facebooka, który opiera się na wielu zmiennych. Zasięg wirusowy odnosi się do różnych naturalnych działań podejmowanych przez użytkowników – udostępnień, polubień i komentarzy. Im więcej tych działań będą miały twoje posty, tym więcej osób je zobaczy. Płatny zasięg to, jak sama nazwa wskazuje, osoby, które widziały Twoje sponsorowane treści. Pamiętaj jednak, że struktura zasięgu jest różna dla każdej z branży i kategorii na Facebooku.

Na przykład blogerzy i youtuberzy mają bardzo oddaną publiczność, więc przeważa organiczny zasięg. Jeśli często płacisz za promocję na Facebooku, prawdopodobnie już zauważyłeś, że większość wyświetleń pochodzi z reklam. Nieopłacony zasięg stanowi zaledwie niewielki procent całego twojego zasięgu. Przyczyna? Wciąż zmieniający się algorytm kanału informacyjnego, który w konsekwencji zmniejsza zasięg organiczny dla marek i sprawia, że ​​treści generowane przez użytkowników stają się bardziej widoczne. Pamiętaj, że ten algorytm traktuje kategorie stron na różne sposoby. Na przykład, wiadomości i media mogą publikować częściej niż marki bez poważnych strat w zasięgu organicznym. Kolejnym ważnym czynnikiem jest częstotliwość  – ile razy użytkownik widział Twoją treść. Jest to wskaźnik używany w komunikacji dla innych kanałów, ale możesz łatwo policzyć to na Facebooku – po prostu podziel wyświetlenia przez całkowity zasięg.



Jaki jest Twój cel?


Biznesowy

np. zwiększenie sprzedaży swojego produktu / usługi, podnosząc świadomość marki

Marketingowy

Budowanie wizerunku marki

Komunikacji

jakość dialogu z klientami


Podziel się z nami swoimi przemyśleniami

i poinformuj nas o strategicznych celach Twojej marki




Masz pytania?Skontaktuj się z nami


Imię*

Numer telefonu*

Email*

Adres Twojej strony www

Wiadomość*

Administratorem Państwa danych osobowych jest FLOW Sudół Bartosz... z siedzibą przy ul. Babiego Lata 9b/4b; 53-020 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

więcej