Jak uzyskać ekologiczne SEO dla witryny eCommerce

ecommerce

Wzrost eCommerce oznacza, że ​​jest więcej kupujących online i konkurencja z innych stron, co czyni SEO dla eCommerce tym bardziej konieczne. Chcesz skutecznie kierować ruchem organicznym do swojej witryny eCommerce? Spójrz tutaj:  

Badania nad e-commerce:

Jeśli chcesz uzyskać wyższą pozycję w rankingu niż konkurenci eCommerce w Google, musisz zbadać ich stronę dokładnie. Badania konkurentów są szczególnie przydatne, ponieważ możesz sprawdzić, które słowa kluczowe są używane przez twoich konkurentów w ramach ich strategii SEO. Badanie słów kluczowych to kolejny istotny element, który musisz wykonać – użycie nieskutecznych słów kluczowych prowadzi do małego ruchu i zmniejszenia sprzedaży, tym samym rujnując kampanię. Niezwykle ważne jest zrozumienie, w jaki sposób odbiorcy badają produkty i które wyszukiwane hasła generują sprzedaż.

Szybko znajduj błędy witryny:

Musisz szybko znaleźć błędy w witrynie, ponieważ będą miały wpływ na SEO i współczynnik konwersji. Powszechne błędy witryny internetowej polegają na duplikowaniu treści, duplikowaniu produktów w wielu kategoriach oraz metatagów i opisów. Wiele platform handlu elektronicznego, takich jak Magento, Prestashop i WooCommerce, ma te problemy i trzeba je szybko rozwiązać, aby upewnić się, że wyszukiwarka rozumie, które strony powinna klasyfikować dla każdego docelowego słowa kluczowego.

Dodaj treść pomocniczą:

Możesz wzmocnić pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach poprzez dodanie treści pomocniczych. Jeśli treść jest przydatna dla klienta, będzie również przydatna w rankingu. Wspieranie treści, takich jak recenzje klientów i referencje, zwiększy wiarygodność i zaufanie do marki. Integracja mediów społecznościowych i wykorzystanie blogów.

Optymalizacja na stronie:

Spróbuj pracować nad treścią każdej strony w swojej witrynie. Tworzenie linków przełoży się na długą drogę w maksymalizacji ruchu organicznego. Optymalizacja na stronie obejmuje także upewnienie się, że Twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Badania wskazują, że ponad 40% klientów porzuci witrynę, jeśli nie będzie ona przyjazna dla urządzeń mobilnych i ładowanie jej będzie trwało zbyt długo. Potencjalni klienci prawdopodobnie opuścili witrynę, jeśli ładowanie zajmie zbyt dużo czasu, a strona internetowa konkurencji szybciej się ładuje. Maksymalizacja szybkości witryny i mobilnej gotowości pomoże nie tylko w rankingach, ale także w uzyskaniu współczynników konwersji.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.