Prowadzenie konta Facebook


Potężne narzędzie komunikacji – media społecznościowe, pozwalają firmom dotrzeć do klientów tam, gdzie są jednocześnie przedstawiając ich marki i poszerzając bazę klientów. Jeśli zostanie to zrobione poprawnie, marketing w mediach społecznościowych może zwiększyć skuteczność innych technik marketingowych – w tym SEO i SEM – pomagając w tworzeniu naturalnych połączeń i zwiększając ruch, świadomość oraz rozpoznawalność marki i finalnie sprzedaż.

Jeśli zmagasz się ze strategią, zarządzaniem lub reklamą w mediach społecznościowych, możemy pomóc.


Prowadzenie konta na Facebooku


Social media Facebook


długoterminowe strategie

Opracowujemy strategie w zakresie social media dla Twojej firmy i wspieramy Cię poprzez wnikliwe monitorowanie mediów społecznościowych. Urządzamy i realizujemy kreatywne kampanie, wyspecjalizowane dla Twojej grupy docelowej.



kampanie reklamowe

Opcjonalnie zaimplementujemy reklamy skierowane do grupy docelowej, a także marketing influencer w promocji na Facebooku. Po uruchomieniu oferujemy pełne wsparcie w czasie pracy dla naszych menedżerów społeczności, w tym kontrolę sukcesu i pomiarów w celu optymalizacji kampanii na Facebooku.



Tworzenie treści

Zapewniamy treści tekstowe i graficzne do publikowania w mediach społecznościowych, które pomogą Ci bezpośrednio lub pośrednio promować Twoją ofertę za pośrednictwem internetowych mediów społecznościowych.


Czym jest marketing w mediach społecznościowych?

Marketing społecznościowy (SMM- social media marketing) to forma marketingu internetowego, która implementuje różne sieci mediów społecznościowych w celu osiągnięcia komunikacji marketingowej i celów brandingowych. Marketing w mediach społecznościowych obejmuje przede wszystkim działania związane z udostępnianiem treści, filmów i zdjęć w celach marketingowych, a także płatnych reklam.


marketing w mediach społecznościowych


Obsługa klienta

Jeśli pierwszym kanałem, na który klient natknie się na twoją markę jest Facebook (lub ogólnie media społecznościowe) i spędza tam dużo czasu to naturalne, że obsługa klienta powinna być zapewniona także za pośrednictwem mediów społecznościowych. O wiele łatwiej jest napisać post lub zostawić komentarz niż zadzwonić na infolinię. Zostało to zauważone przez samego Facebooka, dodając funkcję botów do Messengera, co jeszcze bardziej ułatwia komunikację z klientami.

Zanim to nastąpi, firmy mają specjalnie dedykowane zespoły obsługi klienta lub korzystają z usług agencji społecznościowych. Ale jak mierzysz ich skuteczność? Prosty sposób: policz liczbę komentarzy i prywatnych wiadomości, recenzji i odpowiedzi. Oczywiście, nie każda komunikacja użytkownika zasługuje na odpowiedź – nie musisz odpowiadać na spam lub wiadomości nienawistne (w rzeczywistości powinieneś je usunąć bez pytania). Dlatego warto również zwrócić uwagę na bardziej wyrafinowane aspekty obsługi klienta – liczbę skarg i pozytywnych opinii. Innym dobrym wskaźnikiem obsługi klienta w mediach społecznościowych jest czas pomiędzy pierwszym kontaktem z klientem, a czasem rozwiązania problemu.



Porównaj z konkurencją

Oprócz tego co opisujemy powyżej, warto także porównać swoje działania z konkurencją. Pomożemy Ci ocenić komunikację i najnowsze trendy, a także opracujemy nową strategię komunikacji. Facebook pozwala wybrać kilka stron do obejrzenia i oferuje podstawowe dane na jego temat – zasięg, liczbę polubień, zaangażowanie i liczbę postów.

Facebook Insights (statystyki dostępne tylko dla administratorów stron) ma dane konkurencji, ale tylko przez ostatnie siedem dni. Jeśli chcesz mieć dostęp do dłuższych okresów lub bardziej zaawansowanych danych, musisz użyć zewnętrznego narzędzia. Powinieneś stale obserwować swoją konkurencję, nawet po zakończeniu kontroli. Bezpieczniej jest uczyć się na cudzych błędach niż na własnych.



Płatna komunikacja

Jeśli korzystałeś już z reklam lub płatnej promocji na Facebooku, powinieneś również je przeanalizować. Warto ocenić budżety i CPM, metody kierowania, dotarcie do pożądanej grupy docelowej, jakość reklamy i odpowiedź na nie. Jeśli to możliwe, należy również przeanalizować strategię promocji i strukturę konkurencji. Istnieją metody szacowania oparte na uczeniu maszynowym, które mają coraz lepsze wyniki. Jeśli wiesz, ile Twoi konkurenci wydają na promocję na Facebooku, łatwiej będzie ci ocenić własną.


Dlaczego potrzebujesz zarządzania mediami społecznościowymi

Dlaczego potrzebujesz zarządzania mediami społecznościowymi?

Twoi klienci są w mediach społecznościowych.

Niezależnie od branży, w której działa Twoja firma, Twoi klienci codziennie korzystają z mediów społecznościowych. Ważne jest, abyś był zaangażowany i podłączony do Twojej marki, abyś zawsze był ich pierwszą opcją.

Są ludzie, którzy szukają Twojej firmy.

Jeśli Twoja firma oferuje produkt lub usługę, możesz założyć się, że ludzie mówią o tym i szukają firm, które go dostarczają. Nasza usługa zarządzania mediami społecznościowymi pomoże Twojemu biznesowi dołączyć do rozmowy i pozyskać nowych potencjalnych klientów.

Ludzie mówią o Twojej firmie w mediach społecznościowych.

Musisz słuchać, co Twoi klienci mówią o Twojej firmie w mediach społecznościowych i reagować na ich obawy. Nasze usługi zarządzania mediami społecznościowymi koncentrują się na podkreślaniu pozytywnych aspektów tego, co oferuje Twoja firma i szczerze reagują na negatywne uwagi.

Firmy zasługują na eksperckie zarządzanie mediami społecznościowymi.

Większość właścicieli firm i menedżerów ds. marketingu nie ma czasu na zarządzanie wszystkimi swoimi kanałami społecznościowymi. Każdy członek naszej posiada doświadczenie w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi, a nasza agencja może pomóc w osiągnięciu celów marketingowych i nowej bazy klientów.


Jak działamy?


Strategiczny Rozwój

Zarządzanie Reklamą

Komunikacja Społecznościowa

Skuteczne tworzenie Treści

Pomiar & Raportowanie




Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli zmagasz się ze strategią, zarządzaniem lub reklamą w mediach społecznościowych, możemy pomóc.

Zajmiemy się wszystkimi Twoimi potrzebami związanymi z mediami społecznościowymi i zobaczmy jak Twoja firma osiągnie kolejny poziom ekspozycji online!





Masz pytania?Skontaktuj się z nami


Imię*

Numer telefonu*

Email*

Adres Twojej strony www

Wiadomość*

Administratorem Państwa danych osobowych jest FLOW Sudół Bartosz... z siedzibą przy ul. Babiego Lata 9b/4b; 53-020 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

więcej